Krispig strut bakad med majs, baserad på rismjölk.
Glutenfri.
Genom åren har våra uppdragsgivare och deras primära behov styrt vår organisations storlek och kommersiella utveckling. Idag har vi fokuserat och koncentrerat våra personella resurser och säljkraft till en stark kommersiell säljkår inom svensk dagligvaruhandel som består av 20 medarbetare – och vår ambition är att fortsätta växa under 2023-2025.
Key Success Factors 2023
En av våra främsta styrkor är att vi alltid anpassar oss till uppdragsgivarens behov och specifika önskemål. Vår dokumenterade erfarenhetsbank står till våra uppdragsgivares förfogande för ex. tips och idéer, förslag till selektiva och lönsamma kampanjer, inarbetade kundkontakter, lämpligt butiksmaterial samt vår innovativa kompetens för att bygga säljande och lönsamma exponeringar inom olika produktkategorier. Våra kunder finns primärt inom B2C, HoReCa (B2B). 2023 fyller Tredo 70 år som vi är oerhört stolta över. Vi kommer fortsätta att driva och utveckla vårt säljbolag utifrån marknadens strukturella omställningar och kommersiella utmaningar samt ALLTID anpassa vår säljorganisation till dagligvaruhandels förändringar.
/Mats Olsson, VD