Företaget

Tredo är verksamt inom svensk dagligvaruhandel, en marknad som präglas av stark konkurrens och ett fåtal dominerande kundblock. Då konkurrenssituationen och andra förutsättningar kan variera är vår erfarenhet till en anpassad, flexibel säljlösning en viktig del för att lyckas. Sedan vår ursprungliga start 1953, har vi hjälpt våra uppdragsgivare med allt från totalansvar för svensk dagligvaruhandel till rena säljuppdrag, alltid anpassat till uppdragsgivarens behov och önskemål. Vår erfarenhetsbank står till våra uppdragsgivares förfogande för ex. tips och idéer, förslag till kampanjer, kundkontakter, lämpligt butiksmaterial m.m.

Genom uppdaterad teknik och vårt CRM-system kan både vi och våra uppdragsgivare hela tiden följa utfallet av aktuella arbetsuppgifter, till och med ner på enskild kund. Genom säljkårens besök når vi butiker som svarar för ca 90 % av dagligvaruhandelns omsättning.

Hela vår verksamhet präglas av långsiktighet. Detta gäller såväl samarbeten som exempelvis utveckling av anställda. Genom utbildning är det vår strävan att ständigt bli bättre och därigenom utvecklas. Ibland har även våra uppdragsgivare deltagit.

Minst en gång per år träffas vi och uppdragsgivarna tillsammans i gemensamt möte. Vid dessa möten diskuterar vi aktuella frågor av alla slag och ibland fattas beslut om gemensamt agerande.